Välkommen träningsvärk

Jag agerade stand-in åt syster igår på hennes träning med Notviken. Passet bestod av uppvärmning utomhus, sedan intervaller på det, 3 min x4. Misstaget var att glömma bricanylen i Skellefteå. På det blev det styrke inomhus med skivstång som hölls av Mats på Helex. Avslutningsvis blev lite innebandy och Luleå Hockey-tester. Nu har jag sådan träningsvärk att det gör ont i själen. Men samtidigt njuter jag!

Idag har jag plockat vuxenpoäng som aldrig förr.
- Träffade Anders från Forever Living strax innan tio, för att betala min må-bra-juice.
- Ringde ang. rekryteringsträffen och frågade om annat tillfälle för intervju fanns.
- 13.00 har jag träff med min lärare för genomgång av tentamen
- 17.00, tid för rekryteringsträff ang. jobbet.
- 19.00, innebandymöte ang. nästa säsong

Det är jobbigt att bli vuxen ibland, men samtidigt en frihet ;-)

Tummen upp för vuxenpoäng! (Kul att Leo's lekland är i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0