Pensionärsjävlar

Sammanfattning av helgen;

fredag: jag och Amanda styrde bilen mot Umeå för shopping, Donken och sovmyse hos Johanna.
lördag: Match 13.00 RIG- Skellefteå IB, 6-5 i sudden. Sedan mot Skell för fest! Förkröket blev hos moi och gästerna bestod av Amanda, Lollo och Elin. Allstar stod för utgången.
Söndag: Långprommis på dryga timmen från Läkarvägen till Frögatan. Väl hemma hos mig blev det vårrullar till middag. Efter middagen somnade vi sittandes bredvid varandra i soffan, likt två pensionärer en söndagseftermiddag. Efter uppvaknandet efter 1,5 timme senare för min del iaf fick Amanda äran att färga mitt hår (svårare att hitta gladare tjej då!). Nu myser vi på till söndagens Beckfilm med chips, dip och julmust såklart. Med andra ord riktiga pensionärsjävlar denna söndagskväll!





Hoppas ni haft en lika härlig helg! Puss Marris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0