Snökaos & pyjamasparty

10.55 - ska köra ut bilen från parkeringen. Lyckas backa tre meter innan bilen sugs fast i snön.
10.55-11.10 - svär, sparkar bort snö, prövar få lös den x-antal ggr men utan framgång.
11.14 - ger upp, ska koppla i motorvärmarsladden så den är varm till träningen iaf men saknas 2 dm för att nå fram till stolpen. Svär, snubblar över en motorvärmarsladd, sparkar med foten i snön som ett barn (men får all snö på mig själv), sparkar i dörren för att få upp den (får endast ont i foten).
11.16 - springer till busskuren, pratar högt med snöflingorna som anfaller mig. "kom igen, bättre kan ni.."
11.27 - bussen kommer och jag är på skolan 11.45 istället för 11.00.

17.15 - Jag och Julia jobbar lös bilen (jag gasar och Julia knuffar)
18.35 - Vi parkerar på en oplogad eddaparkering. Känner att vi fastnar igen.
20.30 - Linas föräldrar hjälper oss lös från edda.
Glad tjej igår!

DM matchen vanns iaf med 14-2, ett riktigt målkalas. Jag har ont i knäna efter sargsmällar, tom rumpan fick sig en härlig smäll ;D Haha. Amanda och Erik var dessutom och supportade på läktaren, kul! Efter matchen hade jag och Amanda pyjamasparty= pyjamas, chips & dip och film på det!

Haha bjuder på en flumbild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0