Challenge

Blev utmanad så här på morgonkvisten(?) av Mia! passar mig utmärkt då jag är smått förbannad :-)

4 Tv-program - Nya 90210, Oth, Det okända & Idol.

4 Saker jag gjort idag - Bråkat om min tvättid som vissa har tendens att ta för sig av precis som dem känner, kokat kaffe för att få bort ilskan, pratat högt för mig själv och dunkat Daniel Adams-Ray. :)

4
Saker som jag längtar efter - Jullovet, Sm-finalerna i Malmö, ett inkommande sms & norr.

4 Saker på önskelistan - Hädanefter få behålla min tvättid, 6p i helg, att jag alltid ska följa mitt hjärta och att alla mina nära och kära ska må bra!

4 Saker jag avskyr - Orättvisor, stölder, folk som utnyttjar folk och spindlar (dem är äckliga).

4 Saker jag tycker om att göra - Sjunga högt när ingen hör på (inte frivilligt iaf), äta chips, spela gitarr i smyg och umgås med göllvännerna.

4 Saker jag ätit idag - INGET? Dags att sätta igång kanske ;-)

Jag utmanar Wollan, Amanda, Johanna och syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0