Inplanerade oplanerade planer

Dagens planer blev inte riktigt som jag planerat. När jag vaknade vid 8 mådde jag äckligt illa. Fick be Alexander ta bort sin arm som låg om mig, för kändes som om jag skulle spy bara därför. Istället för att  kliva upp gick jag och la mig i soffan och mådde allmänt illa. Amanda fick själv låna bilen och fara iväg och som den vänliga själ hade hon köpt med blåbärssoppa på tillbakavägen,  tack! Efter det gjordes snabbärenden på både Skellefteå kommun och bibblan. Jag sällskapade även Amanda under hennes lunch innan jag åkte hem och fortsatte må illa.
Nu har jag för en stund sen kommit från Edda där jag fick köra mitt planerade gympass. Har dessutom varit förbi Expert och jag ska lämna in min laptop i morgon (måste spara allt innehåll först). Nu väntar jag på att Alexander ska sluta jobba så jag kan hämta upp han. Chaithe till BB bjuds det på ikväll!

Kommentarer
Postat av: Den bruna själen

Om du har en bulle i ugnen kommer jag skära ut den i Malmö!!!!!

2011-04-05 @ 10:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0