SM finalerna Malmö 2011

Johannas kort i trosorna, Emelies misslyckade "raggningsförsök" på Kohonen, mitt hån mot Kanebjörks fårhår, Hostelvärd: if you see me again It means you have to leave. David: nothing bad, but I don't want to see your face again, han-jag-inte-minns-namnet-på-domare-med-glassig-fluga som gör americanodansen, "meet me at the handicap-room, Alla flygande flaskkapsyler på Johanna, AT's, "visst finns det två flygplatser i malmö?" "naaej, inte i malmööööu", FISH, efterfest till kl 6, nekade krogen pga för onyktert, två män på två timmar, "don't let her touch your penis", 80/20's, jäger+vodka, uppätna med blicken, jägershottar, en låtsasdiskussion i 4 timmar, gasgasgas, "varför ser du ut som en skållad bäver?" och MYCKET mycket mer... !♥

Emelie och Johanna, lägg gärna till fler sjuka händelser..!

Kommentarer
Postat av: FISH

Två män på två timmar, "don't let her touch your penis", 80/20's, jäger+vodka, uppätna med blicken, jägershottar, gasgasgas,

2011-04-18 @ 21:46:22
Postat av: Maneater

Glömde Thunder-snusen.... ........ punktpunkt.

2011-04-18 @ 21:46:56
Postat av: Mia

Ha ha ha. Fyfan vad sjukt! Kan nästan se det framför mig.



Men det som var ännu sjukare var mitt sjuka kvällsmess till dig ;-)

2011-04-19 @ 00:31:45
URL: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0