Strömavbrott

Igår var det strömavbrott i stora delar av centrala Skellefteå. Fick prova skor i mörkret på Team sportia och sedan efter en långpromenad till OK södra inse att jag inte alls kan hämta ut mitt paket pga strömavbrottet.. Träffe Rebban där som i princip rullat på friläge ner till macken för att tanka men utan resultat! Vi stod ett bra tag och skämtade om allt från att sitta på frusna matlådor för att få i sig middag och de stackars satar som i ögonblicket låg på suntan och solade. Ku att träffa henne! Som tur var kom strömmen tillbaka efter sex så middag kunde lagas. Jag och Amanda tog årets första löptur på kvällen, skönt!

Nu har vi precis slurpat i oss gokaffe och mackor. Ska snart börja promenera ner mot stan för solning och skoköp. Efter det vandrar jag vidare mot Amanda för lite plugg. Får se om man lyckas tvinga med henne på en löpis idag också... (A) Hehe. Den som lever får se! Tre dagar till Malmö dessutom, värt att nämnas.

Knallrosa  är årets modell! Extra pepp i barkspåret.
Matchar dessutom min nya rosa sporttop ;-) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0