Amatörtröjan - förste ut

I måndags fick jag åka hem tidigare från jobbet då min kropp våldgästades av feber. Nu efter två dagars vila är jag redo att fånga arbetsdagen i morgon. Bara att kriga på de två sista dagarna innan jul! Kul.

Jag kom nyss från vår träning, där jag gjorde en snabbvisit och lämnade över Amatörtröjan till lagets första offer. Hör och häpna-Mikka. Hon såg så fin ut i sina tazzels på axlarna och kronan på huvudet. Otrooligt fint! Jag bjuder på några fina bilder så ni förstår hur hon såg ut:


Men sen så är inte skadeglädje den sanna glädjen - när den drabbar en själv. Ryktet säger att jag står högt upp på amatör-listan, vilket börjar bli rätt tjatigt då jag i princip ägde tröjan i Skellefteå. Att man aldrig kan hålla sig på mattan, haha.. Värt att nämna är att Ida ak.a. Eischner ligger illa till hon också ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0