"Marri ska INTE ha starkvinsglögg!"

Planerandet på Mejerigränd, där man öppnar dörren inåt och inte utåt, gick galant. Med undantag för ett glögg-missöde. Veronica domderade att Emil skulle kila iväg och köpa glögg, då hon bara hade starkvinsglögg hemma. När hennes man väl anlände hem var hon noga med att ”Marri ska INTE ha starkvinsglögg”. Jag var till slut tvungen att fråga varför och fick till svar att jag kör bil. ”Men det gör jag inte, jag ska sova hos mamma och pappa inatt”. Haha, stark insats av Emil, som egentligen tog en sväng på byn i onödan!


Idag var jag på jobbet redan kl sju och blir kvar här till fyra. Innebandyträning 18-19 och sedan ska jag kasta mig i sängen! Gode trött.


Älskar dem här två bilderna. Veronica som blir pålad (gör bevisligen sjukt ont) och jag och Krikko på dubbeltoan. Vi ser så knasiga ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0