Nytt

Nedanstående inlägg låter jag ligga kvar, till förmån för Elins insatser. Och för att apor är söta. Så det så! Tack så mycket Elin för hjälpen! Förutom denna goda nyhet om en uppiffad blogg, har jag efter några samtal till Vila i Gallerian Stockholm, köpt mig en kommande nyårsklänning. De var så söta och sprang och köpte kuvert för att kunna skicka upp klänningen till Luleå, det kallar jag service! Eftersom klänningen inte går att få tag i på Internet kan jag tyvärr inte bjuda på en bild, än. Det enda jag kan säga är att jag och Amanda stod och dreggla över klänningen. hade vi varit kriminella hade vi förmodligen stulit klänningen.


Tack Elin :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Och jag kommer förmodligen stjäla den av dig någon gång heheh =) AVIS!

2011-12-07 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0