Helgen som var

Fredagkväll blev jag liggande i timmar med huvudvärk. Samtidigt försökte jag följa Paradise hotel maratonet som jag fick för mig vi skulle påbörja. Då klev stjärnan Alle fram och erbjöd sig att åka ut till Ica Maxi på Storheden för att köpa mina favoritchips (som bara finns där)!! Glad tjej. Kanske därför huvudvärken försvann? (inte överdosen av värktabletter).

Lördag hade vi match mot K4/Argentum på hemmaplan. Det blev en vinst med 9-4! En mycket tuff match, faktiskt den tuffaste hittills på säsongen. De hade ett bra spel och framförallt bra fysik. Efter matchen kockade jag, Rebban, Lovvi och Alle ihop tacos, följt av MTV och Jersey Shore.

Igår söndag storstädade jag och Sanna Bilfrakt heeeeeela dan, från 11-20. En astmatiker hade kolat i något hörn för länge sen. Resten av kvällen bjöd på ost&kexkväll med Moa, Jenny och Rebban. Vi invigde mitt nya spel, Lika par leka bäst, som jag fick i födelsedagspresent av syster. En händelserik helg med mycket och lite på schemat på samma gång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0