Väntar på punchrullen

Jag brukar inte tycka att en domare kan avgöra en match, det är ju lagen som spelar på planen. Men tyvärr måste jag hålla med om att ibland händer det. Att spela 5 mot 7 tär. Dagens lektion är b.l.a. att slår du på någons klubba med en hand på din klubba är det slag. Håller du däremot båda händerna på klubban så är det okej. För då har du ju kontroll. Haha, man lär sig nå nytt varje dag!.. Ajja, vi tar poäng nästa helg mot Iksu ungdom!

Nu har familjen åkt, mitt hår är klippt, jag har duschat och gjort hårinpackning och sitter nu äntligen i soffan bänkad framför tv-söndag. (Cut me off, Solsidan, BB)

Punchrullar har i alla fall fått en helt ny innebörd, det tycker åtminstone
jag och Julia. Internt, men om och som vi skrattade, haha!

Kommentarer
Postat av: julia

haha skrattar för mig själv när jag tänker på det... ;)

2011-02-27 @ 22:54:48
URL: http://julletyp.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha :P Jasi ni :)

2011-02-28 @ 21:18:50
Postat av: Cissi

Undra hur många kommentarer det blir idag för mig ;) hahaha

2011-02-28 @ 21:21:26
Postat av: Marri

haha, hälften så många idag! ;)

2011-02-28 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0