Skellefteå roadtrip

Och fort var även denna helg över, med stor säkerhet för att tiden går fort när man har roligt. Fredag natt låg jag och Alle i tältet på privata campingen Falkträsket 408 och lyssnade på artisterna nerifrån festivalen. Jag började bli otålig när Kapten Röd (Eller Piraten Röd som Jocce trodde han hette) inte spelade rätt låt, men när väl Trasig drog igång blev jag som ett litet barn på julafton. 

Jocce och jag hann med en stadsrunda på lördagen då vädret svek för ett stek, men vi var inte bittra för det. Vi träffade Lunkan och Cissi, kul! Senare blev det festligheter hos Amanda med henne och Jocce och traditionsenligt gjorde vi vår egen kortlek. Ute på All star träffade jag Elin, Lisa, Linda och Hallin, otroligt kul att träffa er:-)

Idag har jag och Alexander bara tagit det lugnt. Efter två ordentliga regnskurar passade vi på att simma ut till en brygga och "sola", men solen förvann efter tre smet av stekolja på min förrådda kropp. Men trots regnet så har helgen varit otroligt lyckad, kul att träffa Skellefteå! 

Jocce & jag testar lite orientaliskt!

Amanda använder fantasin, steaksauce på den!

En nattlig bild innan jag och alle däckar i tältet.

Nöjd över min blus jag fyndade!

Pimpade till den lite med smycket.

Hoppas ni haft en bra helg. Puss Marris

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var kul o se er! :) Blir långt mellan gångerna nu för tiden :P Kraam

2011-07-31 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0