Äntligen Internet!!

Efter 1,5 vecka utan varken Internet eller speciellt brett kanalutbud är jag äntligen tillbaka i civilisationen. Sedan i lördags har jag även lyckats festa bort min andra mobil inom loppet av tre månader, så just nu har jag en Nokia av modell jätteplastig/köpt på närmsta icabutik för flera år sedan/ingen hör vad jag säger.

Eftersom jag festade bort mobilen har jag inte kvar mina roliga bilder och oersättliga filmklipp (r.i.p. party rock anthem feat. Amanda:'() Däremot har jag några bilder från Alexanders mobil att bjuda på!

Syster Sanna & Martin på balen i lördags : ) Dock var enda pussbilden
från balen på dem på min mobil..



Och några bilder från fredagens mys ute i Lulviken : ) 

Då vet ni! Puss Marris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0