Äntligen fredag!

En perfekt start på denna fredag (förutom all snö från ingenstans). Cyklade till Edda vid halv nio och väl där tog jag, Lisa och Nina ett simpass. Grymt skönt att göra bort ett morgonträningspass och dessutom mysa på i bastun efteråt. Som jag saknat bastun! Det tackar vi för :-) Efter det arbetade jag och Amanda med rapporten på skolan. Ambitionen och motivationen flowade och vi fick gjort både företagsbeskrivning och grafisk processkarta bara idag! Skönt att rapporten nästan är klar också:)

Dagen fortsatte med plötslig huvudvärk, powenap i soffan, Axfood med Alle, Coop, gomiddag, bakstök och nu koma i soffan. Tv-fredag återigen med massa bra erbjudanden på tablån. Dessutom har jag laddat ned några filmer som ska ses. Hoppas ni har en mysig fredag!

Timing på Coop. En vinst och kartan skall förtäras. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Cissi

mmm så goda de var, de satt bra efter en härlig seger! Tack så mkt! :)

2011-03-12 @ 23:40:29
Postat av: Marri

bra att det smakade! ;) inga problem, vid en sån här vinst förtjänas de! haha

2011-03-13 @ 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0