Långhelg i Boden!

Satan. Luleå förlorade med 0-2 ikväll vilket inte riktigt ingick i planen. Hursomhelst så har jag gjort mina sysslor och halvt packat klart det lilla jag ska ha med mig till norr. Jag åker till Boden direkt efter skolan i morrn och blir där till söndag. Känns konstigt att jag inte varit hemma på 2,5 månad! Inte satt min fot i Norrbotten under den perioden. Ska bli göttmos!

Förresten har jag fastnat i en bok ikväll, Varför gråter inte Emma?, en sann berättelse om Emma och hennes två barn som blev brutalt mördade. En bok som jag tror Elin och Linda skulle gilla! ( :

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, är det den där boken om morden i Arboga på Max & Saga? :/ Har alltid velat läsa den boken. Skriv sen om den är bra eller inte. Ha haha, jo självklart ska vi fira den som bara finnar kan :P På golvet i ett rum, i myskläder med en sjuhelsikes massa *****!

2011-03-17 @ 17:15:28
URL: http://lillamias.blogg.se/
Postat av: marri

jo precis, arbogamorden :S har hittills läst halva boken och den är grymt bra :) haha, ser framemot lite nationalagfirane så som det alltid borde vara!;b

2011-03-18 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0