Back on track

För mig har söndagar nuförtiden inneburit mys, avkoppling och ladda om inför kommande vecka. Igår var inte en sådan söndag. Av någon anledning hade jag söndagsångest så det skrek om det. Kanske för att jag legat hemma en hel vecka, vem vet. Vaknade ändå någorlunda pigg för att vara måndag, begav mig till jobbet 07.30-9.15 och 9.15 började jag med andra jobbet. Har fått föra in lite order, vissa helt nya för mig. Vid fyra slutar jag och då blir det att unna sig en 20 minuters promenad och lite fys på det! Det är träningen jag tillåts idag.
Ikväll blir det glöggkväll med Veronicah, vi ska ha lite julemys och planera. Fint!


Och just ja. På fredag flyger jag mot varmare breddgrader. Eller nä, inte riktigt. Men med Stockholm som destination. Jag och Amanda ska tillbringa en weekend i huvudstaden. God mat, strosa på stan och julhandla är några av aktiviteterna. Flyger ner fredag eftermiddag och åter i Lulestaden måndag vid lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0