Fars dag

Sammandrag hela dagen igår då lillebror spelade i Örnäshallen. Jag och syster, som för övrigt sov hos mig, klev upp tidigt igår och for på första matchen. Sedan tog vi en stadsrunda i Luleåstaden, innan vi begav oss till hallen igen. 18-20 jobbade jag, Rebban, Moa och Agge i garderoben på Stat, då Ferruform höll sin årliga guldmiddag. Resten av kvällen spenderades i Boden med familjen. Vi såg världens segaste film på fyran. I tre timmar höll den på!

Nu i morse fick pappa vakna upp till gofrukost, kaffe och en liten present! Blir tårtbak och middag senare. Klickade dessutom hem två klänningar från Nelly. Fin start på dagen.

Nu ska jag läsa lite Twilight. Bara för att vara någorlunda förberedd inför
helgens premiär:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0