Drömma

Inatt hade jag en underlig dröm, en salig blandning av både det ena och det andra. Jag drömde att jag var på en utomhusspelning med Daniel-Adams Ray en sommarafton. Av någon anledning hade jag en barnvagn (utan någon i den) släpandes med mig. Medan jag och Alle kramas under spelningen står Rayan och spanar in mig! Egoboost om något. Nu till det tråkiga i drömmen. Helt plötsligt tror jag någon snott min barnvagn, men det visar sig att de snott mitt klubbfodral med mina två klubbor (varav en den nya). Jag får panik och börja skrika för fulla muggar. I fodralet finns bara avbrutna klubbor som jag gråtandes och skrikandes kastar i väggen. Samtidigt som jag storgråter. Drömmen avslutas med att jag och Sanna går kvarteret runt och letar efter mina klubbor på folks gårdar. Till slut vaknar jag gråtandes.

Nu fick jag 19 ordrar jag ska föra in, hard work work!

Favoritklubban är värd att gråta för. Tokas!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0