2011.09.19

Min klubba är fortfarande av. Camilla var i alla fall söt som försökte laga den med hederlig tejp! Fint av henne. Nu ligger kvarlevorna av klubban inslänga i träningsskåpet tillsammans med två delar från den tidigare, identiska klubban. Jag vet inte vad det är, men jag kan inte få mig att slänga dem. Det liksom skäär i hjärtat!

Pappa: men du har  ju en identisk klubba kvar. Samma sak.
Jag: det är inte samma sak. Den var en vän. Tänk om jag bara bytte ut Alexander mot hans tvillingbror, bara för att de ser likadana ut.Det är insidan i varje klubba som räknas.
Pappa: du, kollar du insidan på en klubba så ska du se att den är väldigt tom och ihålig.
Jag: Men. Åh. Men. Det är Alexander också..Haha.
(Desperat försök till att vinna diskussionen. Onödigt personligt påhopp av mig)

För övrigt hade jag en mysig helg. Hockeykväll med emelie, Rubban och Alle, lördag. Nära att jag kastade ut Rubban på balkongen då hon drog sina glädjevrål vid Frölundas mål ;-)
Söndag blev det häng på stan med Jenny och Rebban. Golunchhäng och fönstershopping:-) 

På tal om något helt annat blir det nattjobb för mig denna måndag. Tråkigt då jag missar innebandyträningen men vad gör man inte för att överleva!


Dreggel-Emelie blev förresten tremålskytt i lördags! ;-)

Puss Marris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0