Trubbel vid chipshyllan


Ja det var inte lätta beslut på Coop Örnäset igår. Att välja dip efter
chipsen? Eller välja chips efter dipen? Efter många om och men blev
det Pringles cheese onion med Holidaydip. vad HÄNDE där?! Hursomhelst
var det inte bara jag som hade ångest. Jag bevittnade fler än en som gick
från chipshyllan, nöjda med sitt val, för att sedan komma tillbaka och byta.
Hujja, inte lätta beslut. 40 min senare kunde jag åtminstone gå vidare mot utcheck.
Att Linda Ekman satt i kassan gjorde besöket värt, om än något långdraget!=)


Kommentarer
Postat av: linda (legenden) ekman

Jag hoppas att chipsen smakade bra:)

LYCKA TILL I HELGEN:D håller tummarna för dig!

KÖR SÅ DET RYKER;)

2011-09-02 @ 11:12:36
URL: http://lindasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0