Fin helg

 

En underbar helg som passerat för fort som vanligt. I fredags befann vi oss i Boden hos Rubbans föräldrar där vi var nio deltagare vid kvällens kräftskiva, vissa mer rutinerade än andra. Min och Alles turkiska bajskräftor var inte populära men dem var godare än dem såg ut ;)

 

I lördags svek vädret så jag och Alle tog en sväng på stan och fyllde hans garderob och jag försökte få någon att fixa min döende dator. Köpte även nya espressokoppar, lite bokstäver och turkosa ljus till min hylla. Blev även storstäd av läggan och filmmys och gott på kvällen.

 

Igår hade vi fystester hela dagen. 10/20 m, stående längdhopp, spänsthopp, brutalbänk och beep var några av testerna. Efteråt var jag en död fisk och tog mig inte upp ur soffan på hela kvällen.. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0