Storslaget!

På juldagen myste vi till det med fest hos Tess. Både tjejer och grabbar spelade spel, anfölls av Johanna "fylleloppa" och tjoade på. Under kvällen blev det snack om en snabbvisit till Ryssland och planen var att Jue, Joel, Jimmy, Matte och jag skulle bila genom Finland för att skåda mäktiga Ryssland. Det slutade med att både jag och Jue försov oss och endast grabbarna fullföljde uppdraget. Jag trodde nog aldrig de skulle ta sig upp så tidigt! Haha, sköna människor.

 

På tal om festligheter planerar jag och Rubban nyår för fullt. Allt från meny, inköp, lekar, rekvisita, tider etc. På söndag ska Sara, Rubban och jag inhandla ALLT för den kommande dagen. Tur att vi har Sara och Jue med på matplanerandet. Annars hade risken varit stor att Rubban och jag serverat korv och makaroner ;)

 

Känner på mig att det blir storslaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0