12.02.20

Återigen måndag morgon. Jag hade återigen otur att glida in på jobbet då alla rena koppar var slut. Var bara att slå igång diskmaskinen och invänta morgonens första kopp. Borde kanske lägga upp lite regler gällande kaffekopparna á la Björn Gustavsson i ”Kontoret”. Haha.


Nä, det är tur att en så bra helg passerade så att denna måndag känns lite lättare. I fredags blev det att se korpmatch & efter det skräckiskväll hos Emelie med några sköna. I lördags spelade vi match mot P16. Jag kom till samlingen i tron om att spela back. P.g.a. flera sjuka slutade det med att jag spelade vänter forward 1:a perioden, högerforward 2:a perioden och center i 3:e. Kul var det!


Något annat som är kul är att BB äntligen dragit igång! Stor är dock besvikelsen på deltagarna. 1. för många tjejer. 2. wtf med en höggravid i huset? 2. Vilka är tapen i loftet? Ingen logik. Men inte en chans att jag tänker skippa se BB trots inledningsfloppen!


Nä nu ska jag ta tag i matlagningen. Pasta pesto serveras idag!:)

Kycklingsalladen med citron och honung förra veckan, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0