Om vingarna bär

Igår var jag så trött och sliten efter all övertid på jobbet hela veckan+ att jag tränat varje dag sedan i söndags. Droppen som fick bägaren att rinna över var att vi fick veta att det kommer några som ska titta på vår lägenhet i morgon =akutstäd av hela lägenheten! Jag gick och la mig 21..Haha.


Nåja, idag klev jag upp 07.00 istället för 7.30, vilket gav mig hela 50 min till att få göra i ordning allt. Jag hann brygga kaffe, platta håret, sminka mig och äta frukost. Varför är man så dum att man snoozar bort hela morgonen, då man ändå inte blir nå piggare utan istället får stressa ihjäl sig? Kul hur man funkar! Eller inte funkar.



Nu ska jag fortsätta jobba, sedan är det helg!:)

Efter jobbet ska vi åka och betala vår kommande soffa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0