En släng pms sisådär.

Kul hur humöret kan förändras över några sekunder. Igår var det p.g.a. att basketen ville byta hall med oss för att deras korgar var nermonterade. Istället fick vi frakta sargen till en annan hall, som dessutom var för liten. Fy fa-an. Även för att jag ätit middag fyra timmar innan träning. Amandas kommentar var nog ändå bäst.

Amanda: Är det tempoövningen?

Marri: JAA.

Amanda: woouw… Pms eller? Tjejer! Om det är någon som undrar något, fråga INTE Marri. Hon har pms!..


Haha! Ja, ibland har t.o.m. en lagkapten lust att knäcka sina spelare som klubbor, lika mycket som en mamma ibland vill sälja sina barn. Nä skämt o sido, humöret ändrade mode någonstans mellan svampsmörgåsarna och sminkborttagningen. Nu känner jag mig glad igen och redo att fånga helgen!

 

För övrigt på tal om svampsmörgåsar, har vi haft en toppenvecka i matväg. Jag använde mig av vardagsmaten.se, valde tvåveckors meny och skrev därefter ut inköpslistan, baserad på mina menyer. Vi har under veckan ätit kycklinggryta, kycklingwraps, kycklingsallad och kyckling i fetaostsås. Ja, kyckling är gott! Idag blir det dock indiska köttbullar med ris. Mums!

Kycklinggrytan i tisdags (-: Johanna är du stoolt över meej?


Kommentarer
Postat av: Juepu

Jag är JETESTÅÅÅLT! <3 Du är dooookti! Jag ritar en gran!

2012-02-22 @ 09:57:07
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0