Ny hårfärg

Sedan jag flyttade till Luleå har jag varit trogen frisör-Sandra a.k.a. Pegerbi och mitt hår saknade henne under mina två år i Skellefteå. Igår fick jag för mig att heldrastiskt färga håret mörkare, efter ett år med ljust hår och innan det rött hår. Färgen köpte jag på Klipperian, blev chokladbrun blandat med kastanj. Resultatet får ni se senare då jag hunnit ta en bild. Är hur som helst väldigt nöjd!:-)

Efter en bra träningsvecka med sex träningsdagar i streck (inklusive två matcher) är jag glad att det är fredag och möjlighet till att umgås med soffan! Derbyt i onsdags vann vi, vilket betyder ett steg närmare målet. I morgon möter vi Sunderbyns p16 11.00, sedan börjar helgen på riktigt.

Fin helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0