Slumberparty

Veckorna bara flyger fram. Nu har redan helgen passerat och en ny vecka har börjat. Helgen var återigen en lyckad sådan med mycket blandade inslag. Fredagen spenderade jag och Alle hos mamma och pappa i Boden. Vi såg en skräckfilm med lillebror, The woman in black, som jag för övrigt rekommenderar!

Lördagen blev en hurtig dag med ärenden på storheden och sedan besök av mamma och pappa som installerade diskmaskinen, borrade upp lampor etc. På kvällen blev det slumberparty med Alle och Rebban hos oss. Vi inledde med att grilla lax på altanen för att sedan se en skitkass skräckis vid namn The silent house. Tur att Footloose var grymt bra! Vi åt massa slisk (med betoning på massa) och avslutade natten med klappleken! Söndagen bjöd på goväder och match mot P16 i Piteå. Efter matchen körde jag ett extrapass på helex (biceps, mage, rumpa hej beach 2012).

Nu hetsar Alle om att vi ska avnjuta middag och jag hoppas innerligt jag får i mig något. Har sammanlagt ätit en yoghurt på hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0