Produktivitet

Igår var en ledig tisdag. Från träning vill säga, annars var den allt annat än lugn. Jobbade 8-16, for hem och åt. Efter maten for jag, Alle och våra paltkomor på Rusta, Biltema och Dollarstore i jakt på belysning. Vi kom hem med en krans till dörren, belysning till altanen och glödlampor till advenstaken. Alltså dessa adventsstakar.. Vår funkade inte då EN lampa gått sönder. Byter då ut denna lampa, vad händer då. Jo, då funkar helt plötsligt inte TVÅ. När de är utbytta och lyser, ja då funkar helt plötsligt inte en tredje som nyss lyste. Efter att ha trixat och bytt platser på alla, lurat vissa till att lysa, gav jag upp. Nu lyser alla utom en på kanten och så får det vara..
 
 
Förutom att krångla med lampor tvättade jag, satt och sydde en stund vid symaskinen, hinkade espresso och städade och dammtorkade lägenheten. Som avslutning på kvällen såg jag Luleå krossa HV! Stressig men produktiv dag med andra ord.
 
Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0