Topphelg!

Precis vad denna helg varit. Toppen. Fredag tränade vi som vanligt och efteråt unnade jag mig ett bad med Rubbans snuskbok. Efter badet fick jag sällskap av syster, Amanda och Alle och vi kämpade oss igenom Paranormal 4.

 

Lördag var jag en stund på stan med Emelie. Lite shopping och en gofika innan jag parkerade mig på Örnäshallen för en "spännande" match. Notas herrar vann den med 20-1 så ni kan räkna ut resten själva. Nåja, lite maxmat med fredagens sällskap (spårade för övrigt i deras drive-in) innan vi parkerade oss i hall #2 för dagen. IBK Luleå mötte Runsten och denna match var bra mycket mer spännande. Kvällen myste jag och Alle till en film, What´s your number?. En skön film!

 

Igår söndag spelade vi hemma mot Hudik/Björkberg. En jämn match som vi tillslut kunde vinna i sudden med 7-6. Vi kan, vi vill, vi vågar! Fint avslut på en fin helg.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0