Hårtips

Här kommer ett litet skönhetstips till er som inte visste! Det är speciellt bra för oss med långt hår och som ofta har det uppsatt i svans (jag har det varje dag pga träningarna). Istället för att lägga massa pengar på dyra hårinpackningar - köp en flaska olivolja. Rapsolja fungerar också men olivoljan är snäppet bättre! Jag smetade in massa i torrt hår, inte på huvudet utan längderna och extra mycket i topparna. Sedan ringlade jag ihop håret till en liten boll, la en handduk över kudden och sov med oljan över natten. På morgonen tvättade jag håret med schampo (bara i hårbotten för att ta bort flott) och avslutade med lite balsam endast i topparna. Mitt hår var hur lent som helst efteråt! Jag behövde inte lägga nå produkter alls i håret. Ett billigt och bra tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0