Bästa på länge

 
Angående helgen så var den bland dem bästa på länge! I fredags tränade vi och efter den for jag till mamma och pappa och såg IBK Dalen-SPV på tv. Väl hemma såg jag och Alle (mest jag) Return to me, en gammal romantisk komedi.
 
I lördags for vi en sväng på stan, jag hade bokat tid för brynplock och med hem slank även lite smink från Kicks. Vi for direkt till Örnäshallen och såg Notvikens herrar krossa sitt motstånd. Efter matchen började officiellt min och Mimmis lördagsdate. Vi handlade inför festen, beställde hem mat som vi inte kunde betala för, fixade ansiktsmasker och piffade till oss. Vid 18.30 stod bästbrudarna bakom dörren, redo för festligheter! Kvällen avslutades med bowling, air-hockey och Max (igen).
 
Söndagen bestod av innebandyfinaler på tv, en löptur, ett första besök hemma hos Wollan och Sebbe och middag från Arctic. Kvällen asvlutades med Solsidan och lite Rebban! Fantasiskt bra helg :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0