Projekt - Kabelvinda

 Äntligen är mitt projekt här hemma klart! Efter veckor av behandling är det nu färdighaft. Idé och inspiration fick jag av Lisa "Lajsa" Andersson!
 
Efter att ha kollat upp med Bravida om en kabelvinda har jag tjatat på pappa i två veckor på att han ska spana på rullen tills den är kabelfri. När jag väl fick hem den fick den stå och torka i ytterligare en vecka.
Så här fin såg bordsytan ut först..
Efter lite slipning började det likna något. På det lite färg! Jag valde en vit nyans med namnet "äggskal".
Nöjd tjej! Nu ska jag kasta mig i soffan, med en tekopp och kanske en bra rulle. Alltså inte en kabelrulle. Pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: carre

Duktiga du...snyggt:))

2012-10-18 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0