"Lediga tisdag"

Idag är det min klassiska "lediga tisdag". Ledig som i ingen innebandyträning men dem är alltid långt ifrån lediga i alla fall. Det är som att jag försöker klämma in allt jag inte hinner göra på kvällar då vi har träning. Idag har jag tänkt gymma på Actic med syster direkt efter jobbet. Sedan Jysk på det för att inhandla lite ramar bl.a. Avslutningsvis hade vi tänkt umgås hemma hos kusin Marik, äta lite gott och kanske se någon bra film!
 
Då är bara frågan om min tighta planering håller :)

 
 

Kommentarer
Postat av: wolls

Marri du får aldrig förlora bland dunet..

2013-11-17 @ 08:35:58
Postat av: Marran

hahah! sant så sant. en förlust är alltid en förlust och smakar fan lika bittert varje gång;)

2013-11-19 @ 14:55:04
URL: http://maerriii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0