Inte riktigt van

Den här dagen har blivit väldigt konstig. Att hålla sig vaken på nattjobb var faktiskt inga problem. Men att sova efter nattjobb desto svårare. Var hemma vid halv nio i morse, duschade och slängde mig i säng. Sov väl va 9-11.15, sen gick det inte att skrapa ihop fler timmar. Det har inneburit en dag som zombie. Hoppade över Marcus träningsmatch (hade förmodligen ändå inte fattat vart jag befunnit mig och vad innebandy vart) och istället körde jag till Motala vid 15-tiden. I ett apatiskt tillstånd betsade jag nio träplankor som mest var psykiskt jobbigt... ;-) Efter det plockade jag upp Marcus från hallen och höll på att backa på trottorkanten på parkeringen väl hemma. Var så trött att Marcus fick styra åt mig för att lyckas med bedriften att ta mig in på parkeringsrutan. Nu ligger jag i soffan och har fortfarande inte fått en blund. Spännande detta! 


Dessa ska imorgon upp på vardagsrumsväggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0