Underbara helg

I helgen gick jag äntligen vara med Marcus efter en månads väntan. I lördags hann vi med dn massa roliga saker. Först spöa jag Marcus i minigolf, förvisso bara med en poäng, men seger som räknas. Efteråt kikade solen fram och vi dukade upp en picknick ute på gården och bara njöt i solen. På kvällen åt vi middag på Köpmannens kök med Mimmi och Mathias. Kvällen fortsatte med bowling och utgång på båten. Riktigt bra kväll! Om två veckor ses vi igen och det är även då flyttlasset går ner till Östergötland. 





Kommentarer
Postat av: Wolls

Åh önskar att jag var med er den kvällen... ❤️

2015-07-27 @ 16:32:59
Postat av: Wolls

Åh önskar att jag var med er den kvällen... ❤️

2015-07-27 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0