Marri på tågluff

Yes, igår hittade jag inte min bokade plats på tåget mellan Arlanda-Linköping. Svor och var asförbannad och satt på olika platser innan jag slutligen hittade mitt säte. Och nej, hittade inte den själv. Slutade med att Marcus fick guida mig med hjälp av tågritningen. Han guidade även var toan fanns. Problemet var bara att jag vägrade riskera att gå vilse igen. Så satt jättekissnödig till efter Norrköping. Då var jag tvungen att gå.!Nedan finns några dialoger mellan mig och Marcus från igår.

Marcus: Kolla nån film eller lyssna på nå skön musik :)
Jag: Har ingen dator. Köpte en korsordstidning. Glömde pennan.

Jag: Är det lätt att hitta av från tåget till där du står och väntar?
Marcus: Nä du måste gå igenom två trädgårdslabyrinter, hoppa ner i Alice's hål och försöka följa en vit kanin. 

Inte lätt att vara uppvuxen i byn i Norrbotten. Storstan gör mig stressad, haha. Tror jag är nya Morgan och Ola-Conny. Fast istället för Ullared så följer man mig på mina resor! Ny programidé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0