Detgårbranu

Just nu går det bra på jobbfronten. Idag jobbar jag 14-22.30 på Alviks äldreboende, imorgon 9-15.30 går jag intro som PA. Hoppas Agnes kan klämma in ett gympass med mig imorgon kväll. Måste hålla i min varannan-dag-trend när det gäller träningen. För övrigt startade jag inte denna morgon på bästa sätt. Drömde världens obehagligaste dröm och det resulterade i storgråt på morgonen. Var tom tvungen att missbruka nässpray så jag skulle kunna somna om. Mardrömmar två nätter i rad, får hålla tummarna på att tredje natten blir en bra natt! Annars så längtar jag galet mycket till vår utlandsresa och efter Marcus i överlag. Om drygt två veckor ses vi igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0