Du vackra höst






Jag märker att jag verkligen uppskattar hösten, den råa luften på morgonkanten, dimman och alla dess färger. Det lyxiga med mitt jobb är att jag får upptäcka nya platser nästan varje dag, vilket är perfekt för mig som nyinflyttad Motalabo! Igår var vi på tur till Linköping där vi bland annat passerade Gamla linköping och universitetet. Vi körde på småvägar både dit och hem och körde genom Vreta kloster och Stjärnorp, där ravinen och kyrkan var hur mysig som helst. Även när jag kör till och från jobbet förvånas jag fortfarande över alla djur längs vägen. Rävar, rådjur och grävlingar bland annat! 
 
Förutom att åka på sightseing igår så hann vi njuta ute i kvällssolen. Var så varmt att jag fick ta av mig till t-shirt. Passade på att sticka lite på min blivande tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0