Julivibbar


Vädret här i Östergötland är riktigt bra just nu. Solen ligger på som om det vore juli. Den här bilden tog jag nere vid Motalas djurklinik igår, då Rex var där för sitt öra. Nu har han fått antibiotikakräm för sitt svårläkta sår. Igår hann jag även med en intervju, som nu resulterat i att jag får fler jobbtimmar.

Idag jobbar jag 08-20 och sedan blir det fortsatt fix i lägenheten. Vi sover i Motala ikväll eftersom vi ska rensa buskar med grannarna imorgon kl 08. En lördag. Nackdelen med att bo i bostadsrätt :-))) 

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Så härligt när sommaren kommer tillbaka lite! :)

2015-09-11 @ 20:19:29
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0