Onsdagsfix


Idag har jag varit ledig men trots det har jag hunnit göra en massa nytta. Vid 13 hade jag tid för delegering på Motala sjukhus, som jag klarade galant och det medför kort och gott att jag kan arbeta fler nätter framöver. Förutom delegering handlade jag badrumsartiklar och en kaxig kaktus, som försökte skada mig rejält några gånger innan den tillslut hamnade i krukan. Jag svängde förbi stan och provade en vinterjacka och hämtade sedan ut vår hallmöbel på Postnord. 

Kvällen har jag ägnat åt att ordna upp i lägenheten och tömt alla köksflyttlådor. Glömde till och med bort att äta middag (händer ju bara aldrig). Nu blir det Drop dead diva innan jag däckar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0