Det var den ryggen dä

Idag åkte jag in till Linköping med Katrin och vi tog oss en sväng på Ikea. Efter det åkte jag förbi Ida och hon färgade mitt hår. Äntligen en ny och fräsch färg i barret! Tanken var sedan att jag och Katrin skulle köra ett intervallpass men jag lyckades göra illa ryggen i eftermiddags.. Kan stundtals knappt gå, stundtals går det bra. Därför tog vi istället en långpromenad på dryga timmen för att hålla igång ryggen och inte stelna ihop. Får se till att jag får kvarstanna vid larm imorrn på jobbet :-) haha. Jag hoppas bara ryggen blir bra snabbt så jag kan träna igen!

För övrigt körde Marcus och jag discgolf igår också, gick betydligt bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0