Det finaste är inte alltid guld

- Haha, men säg då varför jag så omsorgsfullt sitter och putsar bronset till guld?
DM helgen är över men även fast guldet inte togs hem så har jag faktiskt inte haft så roligt på innebandyplanen på länge. Men grattis till mina guldklimpar som faktiskt vann hem guldet! Lördagens Idoldag tog vi dessutom oss igenom utan större missöden, kul att lära känna nytt folk. Av någon anledning var jag en liten linslus; en av några missöden ->  http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.360659&renderingdepartment=2.757. ; )

På tal om helger blir det inga lediga helger framöver, inga veckor heller för den delen. Hela veckan tillbringas på I19 på mediauppdrag med nbg. Helgen spenderas på innebandyplanen med länslaget, sista genrepet inför stundande SM i Sundsvall, 11-13:e april. Efter dessa veckor är det praktiskt taget sommar.. Mmm, give me back those hot days.

   

pussen marriss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0