Sm here we come

om ca 30 i min går bussen mot sundsvall och förhoppningsvis har jag lyckats med packningen. Vi har att vänta oss Göteborg, Jämtland/Härjedalen och Småland som motstånd redan i gruppspelet, sen får vi se om det blir att möta katigt 08-lag.

Emelie kom ihåg att öva på göteborskan, så kanske det blir en andra-aveny kille eller två direkt från Hissingen! 

Pappa - Undra vad som krävs för att gå vidare i gruppspelet?
Jag - Tre förluster och ett glatt humör ; )
Pappa - Då kan du redan nu stanna hemma..

Haha, råa skämt är inte pappas melodi inför ett stundande sm, men nog ska vi allt spela innebandy allt.

Som jag och Wollan säger de;
Kommer vi så kommer vi, och när vi kommer SÅ KOMMER VI! : D
Norrbottens Länslag 08, here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0