takemyaddictionforawhile

Livet leker och SM är lekt! I kvartsfinalen stor Dalarna för motståndet och tekniken var deras bästa anfall. Utslaga i kvarten men istället med en placering som 5:a av 18 disktrikt i hela Sverige. I gruppspelet slog vi ut topprankade Småland och U19 landslagscoatcherna var mäkta imponerade av lill-norrland.
Efter kvarten duschade jag, mli och wolls med matchkläderna på för att skölja ner ilskan och dalamålet..! Vad som hände med dalahäst-souveniren är det ingen som vet..höhö. I alla fall, 5:a duger mer än lagomt. Impressive I say.  Innebandyn tar en paus nu och mitt beroende för sporten får behärska sig. Men ärligt skönt med lite pause innan försäsongsträningen börjar...

Just nu håller jag på att bli utbränd, springa in i väggen, få magsår osv. Våren är borta och praktiskt taget har jag uppgifter i varenda ämne i skolan; matematik, två labbrapporter, en fysikinlämning, svenskaanalys, engelskatal och musikvideo manus... Och inte nog med det; Wollan du får ta tag i ditt bloggande, det är väldigt torrt på den fronten. Du måste leverera och dela med dig av dina berättelser direkt ur livet ditt, annars går blogg.se i kk pga din låga prestationsinsats! 

If I say I don't need anyone, I can say these things to you
'cause I can turn on anyone, just like I've turned on you
I've got a tongue like a razor, a sweet switchblade knife
And I can do you favors, but then you'll do whatever I like
Here I am your Rocket Queen
I might be a little young, but honey I ain't naive
Here I am your Rocket Queen oh yeah
I might be too much, but honey you're a bit obscene


Rocket Queen m. Guns N Roses - dem som är mer än guldet av rock n roll!

   

Kommentarer
Postat av: wollan

oj stänga order ! jag ska skärpa mig, världen kanske behöver lite mer av min filosofi. Den har varit lite instäng på senaste! mitt nya liv startar imorgon, och jag är inte en DF !;)

2008-04-14 @ 23:35:02
URL: http://tandtrollet.blogg.se
Postat av: Pontus

Du verkar som en söt och snäll tjej :) msn?

2008-04-21 @ 19:31:48
Postat av: ...

Min...häst.... :@

2008-04-26 @ 10:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0