laget före jaget

Gårdagens match vanns med 10-3 och jag fick måla litegrann. Måste ha varit min uppladdning av havregrynsgröt. Talriken var så varm att jag tappade den i bordet och den gick sönder precis på mitten. Ropade dit syrran generös som jag är så att hon kunde avnjuta halva talriken. Laget före jaget helt enkelt.
Senare på kvällen smsade H-vickan mig, förklarade sin ensamhet och bönade och bad om att jag skulle komma till henne! Väl där blev det godisköp och Björn Gustavsson mys. Spänningen följdes åt av ett kriminaldrama "Oskydligt dömd" där filmens titel måste vara århundradets sämsta. Avslöjade verkligen allt.
Vi hann även leka lite med Hasses sju små dvärgar under kvällen. Marri nr 1 drog till en luring när kvällen började bli natt. "Nu lämnar jag er för kvällen. Jag glider in på en räkmacka, och glider ut på majonäsen". Någon överraskar ju!
Vickan och jag gick till sängs efter 02 och där skenade vi totalt...TiIlslut somnade vi mellan skratten och skriken någon timme senare.

Idag hängde vi på Elgiganten för att Vickan spanat in en mobil. Marri tog chansen när hon såg en säljare.
- Är du ledig?
- Nä, tyvärr är jag gift. Men hjälpa er kan jag.
Haha, en fuling han drog. Humor hade han allt.
Larmet gick dessutom igång var vi än gick. Vickan fixade igång larmet vid mobilerna, sedan när jag och Jennie krigade med att få igång Rock Band fixade Vickan igång ett till larm vid gameboysen precis intill. VI småsprang vidare till massagestolarna, där avnjutande stön misstolkades av kunder, och Jennies "åååh, nu kommer vibratorn!" var droppen som fick bägaren att rinna över. VI lämnade dock stället med stoltheten i behåll.

       
Champagne Supernova - Oasis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0