Vem har körkort?

Ja, Fröken svår har tagit körkort! Höll på att få hjärtat i halsgropen
då jag satte mig bredvid uppkörningsläraren, och jag ser
namnet; Lena Huggler, aka. Kuggler. Trodde att "nu är det kört, blir
sparken ett tag till för mig".. Men rykten är rykten, hon var hur trevlig
som helst och blev ingen kuggning alls. Veckan hade inte kunnat börja
bättre, då även Finland skrev historia igår, då de tog VM Guld mot Sverige!
Roligt när samtalen och smsen började rulla in då Finland låg under med
4-6. Blev lite för tyst när Finland stod som segrare dock? hah ; )

   
(1 min senare backade jag sönder backspegeln..)

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHHA!! Så ägd! Trodde faktiskt inte Finland skulle vinna, men ojoj. Däremot ligger Sverige före igen... gjorde den stora tabben o såg lite av populärmusik från vittula - ÅHHERREGUD vad pinsam film. VAD SKA SVENSKARNA TRO OM OSS NU MARR ? ;O

2008-12-22 @ 01:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0