grillmys och bortglömda stunder

Idag levde vi upp till titeln på lovet; heldag på storklinten. Premiäråket och dessutom fixade Robin hem körkortet, mycket på en och samma dag.  Grattis som man brukar säga.
Efter en hel dag i backen var vi ganska möra och en powernap hade suttit på rätt plats, men istället halsade jag en kopp cappuccino och kände hur koffeinet åkte ut i blodet. Kvällen fortsatte i samma stuk och jag, wollan och emelie tog oss till gruvberget, där vi pimplade framför brasan. Riktigt mys, grillade korv, åt chips och pratade om alla bortglömda stunder och minnen vi ställt till med. Nedanför slänten lyste boden upp och såg för en gångs skull vackert ut.
Efter några timmars mys och tomma lapinburkar skjutsade Micke hem oss, och så fort jag fick syn på sängen däckade jag, av trötthet. Vaknade morgonen därpå och hade lyckats missa tandläkartiden, igen. That's life.

För att inte glömma nämna har jag träningstillstånd idag! Blir lycklig ända in i själen, ska förbi step in idag. Eller ok, egentligen får jag träna först på söndag, men att vänta tills dess är det inte tal om någonstans.

                     








Vi är skrattet i halsen och knaket i fogen
vi är rastlösa själar som irrar i skogen
vi är dem som ville härja som vinnande hjältar
vi är rastlösa änglar och virvlande dårar!


pusshejs marriss

 

Kommentarer
Postat av: Wollz

Det starkaste minnet från detta sportlov sportlov, kvällen på gruvis med er, : ) Det är ett vackert liv !

2008-03-03 @ 02:40:08
URL: http://tandtrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0