jobbmednöje

Ännu en dag på jobbet avklarad. Dagen avslutades med laser game; förlorande laget bjuder på fika i morgon ; )
Igår trimmade jag och veronica för första gången, nu vet vi t.o.m. hur man byter tråd, advanced dära. Jag kunde konstatera att jag nog funnit min passion här i livet; att trimma. Det är som trimmern och en själv mot världen. Kung i parken.  Victor: Ja, man tar som allt i sin väg - hundar, katter, fåglar. Ohyes.

Dagens sötaste kommentar kom från Sebastian,4, då jag inte fick igång surtrimmern

Sebastian - Är det slut bensin?
Jag - Nä, den är bara sur och vill inte starta
Sebastian - Men den kanske är trött. Låt han vila!

Haha, enligt han ska alla gräsklippare bytas ut mot betande hästar dessutom.

Men nu ska jag ut och cykla på min brutalt torterade cykel, som att den inte var nog förstörd innan..!
Pusshaey







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0