My heroine

Första dagen av semestern. Gosh that's great. Lovet invigdes inte minst sagt bra; heldagsshopping i luleå med Vickan. Blev några shoppingpåsar för mycket! Efter timmar springandes på stan kunde jag nöjt somna i Tommys säng, för en skön eftermiddags powernap.

Mycket stora val, vilket kräver djupa funderingar och oräkneliga frågor. Hur det är slutar och vilka val som görs, kommer inget förändra den vänskap vi har. Sådan vänskap växer deffinitivt inte på träd.  Ni är mina speglar, det som speglar det viktiga i mitt liv.

Att underskatta det uppskattade i livet är absurt.

Nu ska jag bege mig i säng, morgondagen väntar med två träningspass och en finlunch i staden;
ett stort liv!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0